1. Kustuta brauseris küpsised.
Mõnel juhul on vajalik kustutada arvutist küpsised. See on väike süütu fail, mis salvestatakse ajutiselt Sinu arvutisse, et järgmisel korral meie veebilehte külastades saaksime teada, kes Sa oled.
Pane tähele, et küpsiste kustutamisel eemaldatakse kõik tooted, mille oled juba ostukorvi pannud.
Küpsiseid saab kustutada veebibrauseri jaotises Tööriistad või Ajalugu. Võib proovida ka avada meie veebileht inkognito režiimis.
2. Taaskäivita brauser.
Kui oled küpsised kustutanud, sulge brauser, ava uuesti ja mine seejärel uuesti meie lehele.
3. Võta meiega ühendust.
Kui Sul on meie lehel endiselt probleeme, võta meie klienditeenindajatega ühendust. Palun saada meile e-kiri ning püüa lisada probleemi kohta võimalikult palju teavet:
- ekraanipildid tekkinud vigadest
- millise brauseriga oled meie veebilehele
sisenenud, nt Chrome, Safari, Internet Explorer.
- Kui mobiiltelefon, siis milline operatsioonisüsteem seadmel on, nt iOS 13.5.1, Android 11.